برای داشتن یک استراتژیست محتوا به چه مهارت هایی نیاز دارم؟

استراتژی محتوا یکی از دشوارترین ایده ها برای مارک های امروزه برای درک و اجرای موفقیت آمیز است. طبق بازاریابیProfs ، فقط ۳۵٪ بازاریابان B2C می گویند استراتژی بازاریابی محتوای آنها “بسیار” یا “بسیار” مؤثر است. برندهایی که تصمیم می گیرند در استراتژیست های محتوا سرمایه گذاری کنند ، این مزیت را دارند: کسی که روند کار را رهبری کند. در این وبلاگ یاد خواهید گرفت که برای داشتن یک استراتژیست عالی برای مطالب ، چه مهارت هایی را لازم دارید.

بازاریابی محتوا

استراتژیست های محتوا چه می کنند؟

اول ، بگذارید شرح دهیم که واقعاً استراتژیست های محتوا چه کاری انجام می دهند ، هیچ گونه سردرگمی وجود ندارد. این موارد شامل (اما محدود به آن نیستند):

     

  • ایجاد مشخصات و محتوای مناسب برای مخاطبان مشخص شده این مارک
  •  

  • استراتژیک و بهبود تحویل محتوا و تبلیغات
  •  

  • قهرمان استراتژی بازاریابی محتوا در سراسر شرکت
  •  

  • تنظیم دستورالعمل ها برای لحن ، سبک و صدای کلیه محتوای برند
  •  

  • تنظیم استراتژی تحریریه تا محتوا در همه جریان های تحویل سازگار و قانع کننده باشد
  •  

  • اندازه گیری و تجزیه و تحلیل آنچه کار می کند و چه چیزی در رابطه با تلاشهای بازاریابی محتوای برند نیست.

مهارتهایی که می خواهید به کارفرمایان بالقوه ارائه دهید ، بسته به نوع استراتژیست محتوا که شرکت در جستجوی آن است ، متفاوت است. در اینجا برخی از تحویل های مورد نیاز از هر نوع اصلی استراتژیست محتوا آورده شده است:

     

  • راه اندازی مجدد وب سایت: ممیزی محتوا ، حسابرسی مقایسه ای ، ماتریس محتوا ، دستورالعمل های سرمقاله
  •  

  • استراتژیست محتوا برای یک مجله آنلاین: تقویم های سرمقاله ، دستورالعمل ها و نمونه های صدا و لحن ، خلاصه مطالب
  •  

  • طراحی مجدد CMS: توصیه های طبقه بندی و ابرداده ، نقشه سایت ، مدل های محتوا ، توصیه های گردش کار
  •  

  • استراتژیست محتوا: تمرکز رسانه های اجتماعی: تقویم های سرمقاله اجتماعی ، نمونه هایی از محتوای اجتماعی ، تحلیلی اجتماعی
  •  

  • استراتژیست محتوا: تمرکز جستجوگرها و تجزیه و تحلیل: توصیه های SEO و برنده های قبلی ، ممیزی تحلیلی

برای تبدیل شدن به یک استراتژیست محتوا ، حداقل به عنوان مدیر محتوای دیجیتال ، نویسنده وب یا ویرایشگر محتوا ، حداقل باید پنج سال تجربه داشته باشید. علاوه بر این ، مدرک لیسانس لازم است. رشته های اصلی شامل انگلیسی ، روزنامه نگاری ، ارتباطات ، نوشتن خلاق در بازاریابی ، نوشتن فنی و مدیریت اطلاعات است. استراتژیست های محتوا معمولاً در ساعات کار عادی کار می کنند ، اگرچه ممکن است استراتژیست های مستقل انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند.

دیجیتال

مقدار معمولی از تجربه استراتژیست های محتوا در این نمودار از PayScale نشان داده شده است.

پرداخت برای استراتژیست های محتوا ، مانند اکثر مشاغل ، مبتنی بر تجربه است. طبق گفته PayScale ، یک استراتژیست سطح ورودی با تجربه کمتر از پنج سال می تواند در حدود ۵۲۰۰۰ دلار در سال انتظار داشته باشد ، در حالی که یک استراتژیست محتوا با تجربه کار در میانه (۵ تا ۱۰ سال) می تواند انتظار داشته باشد که به طور متوسط ​​جبران ۷۳۰۰۰ دلار را دریافت کند . یک استراتژیست باتجربه با ۱۰ تا ۲۰ سال تجربه ، در مقایسه با میانگین جبران خسارت کل ۱۲۱۰۰۰ دلار برای افراد با بیش از ۲۰ سال تجربه ، ۹۴،۰۰۰ دلار یا بیشتر درآمد خواهد داشت.

دلار

به مهارت روزمره شما نیاز دارید؟

مهارت های زیر برای استفاده استراتژیست های محتوا به صورت روزانه مفید است. کدام یک دارید؟ و کدام یک را گم کرده اید؟

۱ ٫ مهارت های نوشتن نوشتن مقاله

اگر نمی توانید محتوای عالی بنویسید ، مهم نیست که چطور آنرا برنامه ریزی کرده یا توزیع کنید. فرایند نوشتن مهمترین بخش بازاریابی محتوا است. بدانید چه کسی محتوای شما را ایجاد می کند (داخلی یا خارجی) و چقدر خوب تجارت شما را درک می کند. برای دانستن نحوه کارگردانی ، برنامه ریزی ، طراحی و ویرایش این محتوا باید مهارت های کاملی در نوشتن کپی داشته باشید. حتی اگر روزانه خودتان نمی نویسید ، باید در یک مقطع پرش کنید و چیزی بنویسید ، و باید بدانید که چه می کند و چه نتیجه ای حاصل نمی کند.

برنامه ریزی

امکان دیدن تصویر بزرگ و ایجاد یک خط داستانی در وب سایت یا کمپین نیز برای یک استراتژیست محتوا مهم است. برای وب سایتها ، رسیدن به این هدف غالباً با طرح معماری محتوای موجود برای مشخص کردن محل قرارگیری محتوا و نحوه عملکرد آن آغاز می شود. برای کمپین ها ، ذهنیت کاربران خود را تحقیق کرده و آزمایش کنید. در نظر بگیرید که چگونه می توان از این بازخورد برای پالایش پیام ها استفاده کرد.

۲ ills مهارتهای ارائه مطالب

پس از نوشتن و تأیید محتوای شما ، باید نحوه بسته بندی آن را تعیین کنیدبرای چشم انداز و مشتریان برای مصرف. هر نوع محتوا (اجتماعی ، ویدئویی ، کتابهای الکترونیکی ، راهنماها و غیره) هدف خاصی برای مخاطبان شما دارد و وظیفه شما این است که تصمیم بگیرید چه چیزی مبتنی بر آنالیز ، تحقیق و تجربه است. شما باید محتوایی داشته باشید که هم فرم بلند و هم کوتاه باشد ، با عناوین جالب و تصاویر مستقل ، بدون توجه به فرمت.

۳ ills مهارت های تحویل محتوا

پس از تهیه محتوای شما برای تولید ، به مهارتهایی نیاز دارید که آن را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید. شما باید برای تعیین بهترین کانال های توزیع با سایر کارشناسان بازاریابی دیجیتال در تیم بازاریابی خود کار کنید. اگر در این مقاله تحقیق کنید و یک راه ایده آل برای رسیدن به مخاطبان خود پیدا کنید ، می توانید یک پست ساده در وبلاگ به خود بکشید.

۴ Exper تجربه کمپین

اگر چندین سال اجرای آن ندارید ، استراتژی استراتژیک کردن یک کمپین دشوار است. استراتژیست های محتوا نیاز به برنامه ریزی تجربه ، تحویل و اجرای کارزارهای بازاریابی و همچنین تجزیه و تحلیل معیارها و تدوین استراتژی خلاق برای کسب یک موقعیت دارند.

۵ Sk مهارتهای کسب درآمد محتوا

مگر اینکه در یک شرکت رسانه ای کار کنید ، احتمالاً محتوای به این صورت نیست که شما مستقیم درآمد کسب کنید. درعوض ، هدف آن جذب مردم برای خرید محصول / خدمات شما است. به عنوان یک استراتژیست محتوا ، باید برنامه ریزی کنید که چگونه می توانید از محتوای شما درآمدزایی کنید و این را به تیم اجرایی خود ارتباط دهید.

۶ ٫ مهارت های چند وظیفه ای و سازمانی

زندگی به عنوان یک استراتژیست محتوا می تواند یک تجربه تنهایی باشد. اغلب ، موفقیت در بازاریابی مارک تجاری در درجه اول به تلاش شما بستگی دارد ، و رهبران شرکت شما انتظار دارند که برای اتمام کار ، نگرشی مستقل و مسئولیت پذیر داشته باشید. و گرچه مطمئناً جایی برای همکاری با سایر اعضای تیم بازاریابی وجود دارد ، شما تنها مالک ابتکارات خاص خود خواهید بود. با انجام این کار ، شما باید انواع پروژه ها و افراد را بطور روزانه مدیریت کنید.

ابزار مدیریت پروژه ، تقویم ها و یادداشت برداری همه برای شما مهم هستند. ردیابی پروژه ها و سازماندهی ارتباط با ذینفعان و سایر بخش ها برای مدیریت بودجه ها ، قراردادهای فروشنده و تقویم های تحریریه – به هیچ عنوان بهبودی در استراتژی محتوا یا چرخه حیات که باید در کل سازمان بپیچد ، نیست. بارها و بارها از طریق نسخه های بالاتر به خرید نیاز خواهید داشت ، بنابراین با اطمینان و آماده برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود باشید.

ایده

یک روز معمولی برای یک استراتژیست محتوا شامل جلساتی است که تیم های مختلف در سازمان برای بحث در مورد پروژه های در حال انجام و آینده ، تشریح مطالب آینده و همکاری با یک طراح به عناصر بصری. استراتژیست های محتوا به طور معمول با استراتژیست های رسانه های اجتماعی ، طراحان ، متخصصان UX ، رهبری بازاریابی و تیم های تولید نسل از نزدیک همکاری می کنند تا یک پیام منسجم را تهیه کنند. افرادی که فاقد مهارت های ارتباطی و برنامه ریزی خوبی هستند ، نیازی به استفاده ندارند.

۷- Pen قلم ویرایشگر (استعاری)

قبلاً اظهار داشتیم که استراتژیست های محتوا نیاز به مهارت های ویرایش دارند ، اما این فراتر از کاهش کلمات یا بهینه سازی عبارات است. صلاحیت تحریریه به ویژه در پروژه های مهاجرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مارک های بزرگ تقریباً هرگز مطالبی را که منتشر می کنند ردیابی نمی کنند. این وظیفه استراتژیست محتوا است که یک ممیزی کامل از محتوا را تعیین کند تا تعیین کند چه چیزی باید بر اساس تجزیه و تحلیل ، سن ، محتوا و عملکرد فعلی و تاریخی نگهداری شود ، ویرایش ، بازنویسی یا بازنشسته شود.

۸ ٫ یک ذهنیت تحلیلی

برنامه ها و ادغام ها جمع آوری داده ها را برای اکثر بازاریابان امروز آسان می کند. اما دانستن اینکه با آن داده ها چه باید کرد داستان دیگری است. به عنوان یک استراتژیست محتوا ، باید الگوهای و روندهای داده های بازاریابی محتوا خود را مشاهده کرده و نتیجه گیری کنید. شاید پست های وبلاگ شما عملکرد بهتری در فیس بوک داشته باشند ، در حالی که فیلم های شما در اینستاگرام خوب کار می کنند. شاید بیشترین محتوای قابل اشتراک نام تجاری شما به طول ۱٫۵۰۰ کلمه باشد که در صبح منتشر شده است ، و شامل دو تصویر به اندازه Pinterest است.

۹ ٫ مهارت های ایجاد اجماع

به عنوان یک استراتژیست محتوا ، سخنگوی محتوای نام تجاری خود خواهید بود. همه افراد با کار شما یا کارکردهای آن سوار نمی شوند. برخی از آنها حتی با اهمیت بازاریابی محتوا سرنشین نیستند. شما باید با تشریح و نشان دادن فواید بسیاری از آن ، انجیل بازاریابی محتوا را در سازمان خود پخش کنید.

چه نقش هایی برای نقش استراتژیک محتوا لازم است؟

می توان مهارتها را آموخت ، اما خصوصیات شخصی برای پرورش آنها دشوارتر است. مدیران استخدام در جستجوی مهارت های زیر در یک استراتژیست محتوا هستند:

۱ ٫ مراقب ابو استبه اهداف و بازار هدف شرکت مراجعه کنید

یک استراتژیست خوب محتوا تا حد امکان در مورد اهداف شرکت و بازار هدف می آموزد ، از جمله اهداف بلند مدت و کوتاه مدت مانند هدایت کمپین های بازاریابی به افراد خاص. اگر به شرکت اشتیاق ندارید ، احتمالاً استراتژی محتوا برای شما مناسب نیست.

۲ ٫ توجه به جزئیات

استراتژیست های محتوا توانایی منحصر به فرد برای دیدن تصویر بزرگ را دارند و در عین حال به جزئیات دقیق ترین دقیقه توجه می کنند. استراتژیست های محتوا باید پروژه ها را بدون ایجاد کیفیت به خطر بیاندازند. یادگیری این صفت شخصی دشوار است ، اما افراد می توانند برای توجه بیشتر ، تلاش هماهنگی انجام دهند.

۳ Under تحت فشار سطح بالا

داشتن یک استراتژیست محتوا کار غیر عادی است. مدیریت پروژه های استراتژیک در برنامه های سخت می تواند دشوار باشد. یادگیری خنک بودن خود را تحت فشار و هنوز هم اجرای کمپین های جذاب یک کیفیت شخصی است که ارزش برجسته سازی دارد. انعطاف پذیری نیز در مواقع دشوار یا غیرقابل پیش بینی بسیار مهم است.

خصوصیات شخصی استقلال ، رهبری ، توجه به جزئیات و انجام کارها را برای موفقیت در یک نقش استراتژیست محتوا تمرین کنید و مهارت خود را برای رسیدن به همه مهارتهای پیشنهادی بالا رشد دهید.

آیا می خواهید برای آن موقعیت استراتژیست محتوا که مورد نظر شماست ، رقابت برقرار کنید؟ امروز در یکی از دوره های آنلاین بازاریابی دیجیتال ثبت نام کنید.