چه مهارت های کلیدی برای رانندگی تحول دیجیتال مورد نیاز است؟

تحول دیجیتال تحولی است که مشاغل برای چندین سال از آن آگاه بوده اند. از زمان شروع رایانه ها برای ورود به دفاتر ، شرکت ها اولین کسی بودند که از مزیت اصلی فناوری دیجیتال قدردانی می کنند: سرعت.

دیجیتال

اما در قرن بیست و یکم ، مجموعه برنامه های کاربردی مختلف تحول دیجیتال شگفت آور است. سرعت دیگر تنها فایده ای ندارد ، زیرا همه چیز از تعامل تا دسترسی ، تحت تأثیر راحتی ، قدرت ، تطبیق پذیری و سرعت فناوری دیجیتال قرار می گیرد.

تحول دیجیتال با پیشرفت فناوریها با سرعت باورنکردنی ، مشاغل را به جلو سوق می دهد. این نیروی کار با مهارت های کلیدی است که برای بهره برداری از این پیشرفت ها برای دستیابی به یک مزیت رقابتی تعیین می شود.

در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که مشاغل باید چه کار کنند و چه نوع مهارتهایی برای بهبود عملکرد و سود مورد نیاز است؟

سواد دیجیتالی

به نظر می رسد که این باید بدون گفتن ادامه یابد ، اما مشاغل هرگز نباید اصول را به صورت واضح در نظر بگیرند.

تصور اینکه برخی از کارمندان بالقوه فاقد سواد کامل دیجیتال هستند ، امری گسترده نیست. ممکن است بیشتر افراد با استفاده از رسانه های اجتماعی برای پست های اصلی آشنا باشند ، اما برای بیشتر ، ممکن است آنها با کارهای تخصصی در آن کانال ها آشنا نباشند.

شغل شما ممکن است شخصی را بخواهد که بتواند کل نرم افزار Microsoft Office Suite یا برنامه های متمرکز تر مانند Photoshop یا Illustrator را هدایت کند. یا از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل مانند گوگل Analytics استفاده کنید. این امر عاقلانه نیست که همه افراد در شرکت شما با کمی مشکل و یا بدون مشکل بتوانند از این برنامه ها استفاده کنند.

همیشه نرم افزارهای جدید ، الگوریتم ها ، زبان های محاسباتی ، استاندارد ها و پروتکل های آنلاین در حال توسعه هستند. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما در بالای این روندهای دیجیتال باقی می مانند.

تجارت شما همچنین باید راه هایی برای پاداش و ارتقاء پیشرفت های سواد دیجیتال در شرکت شما بیابد. نادیده گرفتن فناوری امروز می تواند به عقب افتادن و در نهایت بی ربط بودن در یک محیط تجاری بسیار رقابتی منجر شود.

داده و امنیت دیجیتال

بیش از هر زمان دیگری ، به ویژه با خبری مبنی بر اینکه فیسبوک دچار نقصی شده است که داده های خصوصی میلیون ها آمریکایی را به خطر می اندازد ، امنیت یک نگرانی رو به رشد و یک حیاتی است که در آن مهارت یا مهارت ایجاد می شود.

امنیت جسمی یک کار نسبتاً ساده است که “سخت شدن” تسهیلات با دوربین های امنیتی ، قفل های خوب و البته نگهبانان امنیتی را بر عهده دارد. اما چگونه می توانید از داده های خود یا مهمتر از همه داده های مشتری محافظت کنید؟ آیا می دانید در صورت توقیف اطلاعات شخصی خود و قربانی تهدید گروگان گیری داده ها ، جایی که برای دسترسی به داده های شخصی خود باید باج بدهی پرداخت کنید و آن را بازیابی کنید؟ آیا می دانید آیا مردم قبلاً وارد سیستم شما شده اند و فعالیت شما را نظارت می کنند یا حتی از کپی کردن مطالب تحقیق حساس یا داده های خصوصی استفاده می کنید؟

امنیت دیجیتال یکی از نگرانی های رو به رشد بسیاری از مشاغل در سراسر جهان است. با این حال ، این یک رشته پیچیده است که به مهارت فنی و همچنین غرایز برای پیش بینی روش های غیر متعارف حملات ورودی و آماده سازی دفاع برای مقابله با آنها نیاز دارد. امنیت دیجیتالی را نباید بعنوان یک نتیجه پسندیده در دست کارمندان آموزش دیده نادیده گرفت یا گذاشت. این باید یکی از دغدغه های اصلی هر مشاغل باشد ، به ویژه مواردی که اطلاعات مربوط به مشتری خصوصی را شامل می شود ، مانند شماره کارت اعتباری ، حساب های بانکی یا شماره های بیمه های اجتماعی.

همیشه اطمینان حاصل کنید که شخصی در مشاغل شما با امنیت دیجیتالی آشنا است ، یا در غیر این صورت شما را به خطر می اندازد که مشتریان و تجارت خود را در معرض نقض شدید سرقت داده ها قرار دهید. کسب و کار شما اطلاعات زیادی را بصورت آنلاین یا در پایگاه داده های دیجیتال ذخیره می کند ، و در دفاع از این داده ها ، شما نه تنها از مشتریان خود بلکه از شهرت و آینده شغل خود محافظت می کنید.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یک مهارت بسیار مهم برای داشتن در هر بخش مدرن بازاریابی است. ما هنوز در دنیای واقعی زندگی می کنیم که به رسانه های قدیمی تر مانند تابلوهای تبلیغاتی ، نمایش های غول پیکر در طرفین ساختمان ها ، تبلیغات رادیویی ، پوستر در ایستگاه های اتوبوس یا مترو و تبلیغات تلویزیونی پاسخ می دهد. با این حال ، ما اکنون یک دنیای دیجیتالی داریم که باید با آن مقابله کنیم. در این جامعه مدرن ، دقیقاً با رسانه های اجتماعی و محتوای دیجیتالی در تلفن ها و رایانه های رومیزی یا لپ تاپ خود درگیر می شویم تا در دنیای واقعی.

اکنون بخش های بازاریابی باید مایل باشند که فرصت های تعاملی و تحلیلی ناشی از استفاده از رسانه های دیجیتال را برای اطلاع رسانی و تعامل با بازار بررسی کنند. تحول دیجیتالی تجربه یک طرفه و انفعالی را بازاریابی کرده است که بازاریابی قبلاً برای مخاطب انجام می داد.

بازاریاب های با ذکاوت دیجیتالی که می توانند سطح مشغله ای را که توسط بازاریابی دیجیتال به دست می آید ، درک و سوء استفاده کنندd بهترین فرصت برای ایجاد تأثیر با مصرف کنندگان. رسانه های اجتماعی ، تولید ویدئو ، بازاریابی ایمیل و بازاریابی محتوا همه کانالهای مهم تبلیغی هستند و برای استفاده بیشتر از آن نیاز به یک مجموعه مهارت کاملاً گرد دارند.

بازاریابی محتوا

تجزیه و تحلیل داده ها

با استفاده از گفته های قدیمی ، “دانش قدرت است” و یکی از بزرگترین هدایایی که فناوری دیجیتال برای تجارت به ارمغان می آورد ، مقادیر عظیمی از داده های عملی است. اما این تنها در صورتی ممکن است که شغل شما بتواند از داده هایی که در دسترس دارید تشخیص داده و از آن استفاده کند.

از این گذشته ، اگر سازمان شما مطمئن نباشد که هدف شما جمعیتی است ، جایی که دوست دارد آنها را خریداری کند ، از چه دستگاههایی برای تحقیق و مرور استفاده می کند ، پس چگونه می دانید از کجا می توانید بازاریابی و دلارهای خلاق خود را هدایت کنید؟ اگر تیم های شما نمی توانند ابزارهای تحلیلی را پیدا کنند یا داده هایی را که از آنها خارج می شود بخوانند ، چگونه کسب و کار شما می داند که کمپین شما ارزش بودجه آن را دارد؟

دلار

داده ها می توانند ابزاری ارزشمند برای کمک به نقاط ضعف تجاری یا کسب نقاط قوت باشند ، اما تنها در صورت داشتن شرکتی که مهارت لازم برای یافتن نرم افزار ، تفسیر داده ها و تدوین بینش های مفیدی را دارد که از آن پس می توان اقدام کرد. هر کسب و کار باید با مراجعه به کارهای عادی داده های گسترده ای را که هم اکنون از طرف مشتری و مشتری و همچنین در داخل در دسترس است ، باز کند.

مشاغل از تخصص کارمندان بهره مند می شوند که می توانند داده های مهم را تجزیه و تحلیل کنند ، نتیجه گیری معناداری بگیرند و این داده ها را از طریق سیاست ها و استراتژی های جدید عملی کنند. تجزیه و تحلیل داده ها ممکن است یک کار پر زرق و برق باشد ، اما بسیار ارزشمند است.