۶ – Trends EdTech که مربیان باید درباره آنها بدانند

طی ۱۵۰ سال گذشته ، اکثریت قریب به اتفاق مدلهای یادگیری به سختی تغییر کرده اند ، که اساساً براساس مدل کلاس سخت و سنتی استوار است. اما ، edtech قرار است این امر را تغییر دهد و می تواند بزرگترین و سودآورترین بخش دیجیتالی شده جهان باشد که تاکنون شناخته شده است و فناوریهای نوظهور شروع به تبدیل مدلهای یادگیری می کنند.
دیجیتال

فناوری آموزش و پرورش در حال تبدیل شدن به یک پدیده جهانی است و انتظار می رود بازار با رشد ۱۷٪ در سال ، تا سال ۲۰۲۰ به میزان ۲۵۲ میلیارد دلار در مقیاس توزیع و سیستم عامل ها رشد کند. در حالی که در بین معلمان ، ۸۶٪ فکر می کنند استفاده از edtech در کلاس ضروری است ، در حالی که ۹۶٪ معتقدند استفاده از آن باعث افزایش درگیری دانش آموزان می شود.

دلار

با توجه به چنین نیاز در چشم انداز یادگیری ، مربیان باید از روند ایجاد موج در آموزش و کسانی که در این خط پایین می آیند آگاهی داشته باشند. در این مقاله ، ما ۷ گرایش را در مورد مربیان بخش edtech بررسی می کنیم.

۱) مؤسسات داده محور

در دنیای مشتری محور ، داده ها و داده های بزرگ نشان می دهد که برای سازمانهای مختلف در صنایع بسیار مهم هستند. دانشگاه ها ، کالج ها و ارائه دهندگان آموزش پیشرفت چشمگیر در هنگام بهره گیری از قدرت داده برای کمک به حفظ و موفقیت دانشجویان دارند.

دانشجو

به عنوان نمونه از دانشگاه سنت لوئیس استفاده کنید. آنها علاقه مند به ثبت نام در دانش آموزان و هدف قرار دادن دانش آموز بالقوه به طور مؤثر ، آنها را ۳ سال از آخرین کلاسهای فارغ التحصیلی آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به جستجوی دانش آموزانی می پردازد که نمرات رضایتمندی بالایی دارند.

دانش آموز

مسلح با این اطلاعات ، دانشگاه دانشجویان را در بازارهای جغرافیایی موجود و جدید مطابق با مشخصات رضایتمندترین دانشجویانی که اخیراً فارغ التحصیل شده اند ، هدف قرار داده است. هنگامی که بیش از ۱۲۰ نقطه داده بالقوه را جستجو می کنید ، مسئولان پذیرش به دنبال نقاط همپوشانی بین آنچه دانشجویان بالقوه می خواستند و دانشگاه سنت لوئیس در آن بیشترین موفقیت را داشتند ، داشتند. نتیجه ، ثبت نام پنج نفر از شش کلاس بزرگ سال اول تاریخ دانشگاه و افزایش میزان فارغ التحصیلی به ۷۱ درصد بود.

با استفاده از داده های بزرگ ، مربیان می توانند مناطقی را که عقب مانده است شناسایی کنند و راه حل های ارزشمندی را برای پایگاه دانشجویی خود ارائه دهند. با تصمیم گیری مبتنی بر داده ها ، پیشنهادهای آموزشی می توانند متناسب با نیازهای جمعیتی خاص تنظیم شوند.

راه حل

۲) برنامه درسی دیجیتال

طبق گفته های Schoology ، دومین اولویت برای معلمان ، دیجیتالی شدن برنامه درسی است.

از آنجا که وسایل بیشتری به دست دانش آموزان می رسد ، دسترسی به منابع دیجیتالی به سرعت به یک تجمل تبدیل می شود و به جای تجملاتی نیست. در حال حاضر ، سیستم های مدیریت یادگیری در عین حال که موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های بلند مدت ، بویژه در محیط شرکتی می شوند ، محوری در تشویق رقمی سازی آموزشی هستند.

هرچه جامعه به طور فزاینده ای به چندین وسیله محور تبدیل می شود ، دانش آموزان یا متخصصان شاغل در طول عمر خواستار آزادی و انعطاف پذیری بیشتری از یادگیری خود هستند و برنامه های درسی دیجیتالی تعاملی انعطاف پذیری و دسترسی را فراهم می کنند. در دنیای فردا ، آموزش دیجیتال نظم روز خواهد بود و با ارزش ترین نتایج حاصل از آن را به عنوان یک ارائه حیاتی ارائه می دهد.

یک دانشگاه مستقر در انگلستان که راه را برای رویکرد دیجیتالی به برنامه درسی خود پیش می برد ، دانشگاه نورتهمپتون است. الگوی جدید تدریس دانشگاه با استفاده از یک ابتکار جدید که به آن «یادگیری فعال ترکیبی» داده شده است ، به تقویت یادگیری چهره به چهره با یادگیری آنلاین پشتیبانی می کند.

در پردیس جدید Waterside ، هیچ تئاتر سخنرانی بزرگی وجود ندارد – درعوض دیجیتالی کردن بخش عمده برنامه های درسی خود برای کمک به دانشجویان برای یادگیری معنادارتر ، راحت تر و متناسب تر.

۳) یادگیری همه جانبه

یادگیری همهجانبه سطح بالایی از پتانسیل یادگیری را ارائه می دهد ، همچنان که فن آوری های VR و AR به پیشرفت و تکامل خود ادامه می دهند.

این نوع از تجربیات آموزشی نه تنها به یادگیرنده کمک می کند تا بخشی از روایت شود و نتیجه گیری های خود را به دست می آورد تا اعتماد به نفس و دانش کسب کند ، بلکه فن آوری های AR و VR به شبیه سازی موقعیت های واقعی یا سناریوها کمک می کنند ، و ارزش بسیار بیشتری نسبت به سنتی دارند. راه اندازی کلاس همیشه می تواند.

با تبدیل شدن گوگل Earth VR و گوگل Expeditions به عنوان بخشی از آگاهی عمومی ، نهادهای بیشتری از این سیستم عاملها برای تقویت پیشنهادهای آموزشی خود استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، مبتکر VR Titans of Space یک تور مجازی از منظومه شمسی را ارائه می دهد که معلمان اکنون از آنها استفاده می کنند تا یک بعد کاملاً جدید از ارزش را به کلاسهای علمی خود اضافه کنند. و از آنجا که موسسات بیشتری از گوگل Expeditions برای ارائه سفرهای میدانی دیجیتال استفاده می کنند ، استفاده از آن به یک میلیون گل میخ رسیده استعلامت گذاری

اگرچه یادگیری VR و AR مبتنی بر AR یک مفهوم نسبتاً جدید است ، اما پذیرندگان اولیه آموزش تجربیات فراگیر یادگیری نه تنها دانش آموزان با ارزش را به سمت مؤسسات خود جذب می کنند بلکه نتایج مثبتی را از نوع فن آوری که یادگیرنده را در قلب خود جای می دهد ، به دست می آورند. یک کار یا مفهومی که معمولاً فقط برای مقابله با صفحه یا روی کاغذ در دسترس است.

علاوه بر سفر در زمینه مجازی ، از یادگیری VR یا AR نیز برای بهبود نتایج یادگیری از راه دور ، خلاقیت مبتنی بر طراحی جرقه و حتی آموزش مفاهیم پیچیده فلسفی با کمک هدست های VR استفاده شده است.

۴) فناوری موبایل

کاربران حداکثر ۶۹ درصد از زمان رسانه خود را در تلفن های هوشمند صرف می کنند – comScore

این توییت

رویکرد آموزش عالی به طور فزاینده ای متحرک ، مجازی و جغرافیایی پراکنده می شود – و این به سازمان ها این امکان را می دهد تا همکاری ، تولیدی و به راحتی در دسترس داشته باشند.

فناوری تلفن همراه رضایت فوری را هم در مورد تلاشهای مبتنی بر کلاس و هم برای دنباله های خارج از برنامه فراهم می کند. همچنین باعث افزایش تقاضا در مورد منابع و انتظارات فراگیران دیجیتال امروز می شود. تزریق تلفن همراه فرصت های زیادی را ایجاد می کند و موارد استفاده را برای نحوه یادگیری و مصرف اطلاعات در اختیار مردم قرار می دهد ، بنابراین به موسسات اجازه می دهد اطلاعات بیشتری درباره رفتار کاربر کسب کنند.

در سال های اخیر ، بسیاری از دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی برتر شروع به توسعه برنامه های تلفن همراه برای تقویت زندگی دانشگاهی دانشجویان و دانشکده های خود کرده اند.

یک ابتکار هوشمندانه از دانشگاه سالفورد ارائه می شود. بیش از یک سال پیش ، مؤسسه مستقر در منچستر با راه اندازی اپلیکیشن مخصوص خود در سبک Tinder از قدرت فناوری موبایل و تقاضای روز افزون آن در بین دانشجویان دانشجویی بهره برد. “Match Made in Salford” با هدف فقط انجام فرآیند پاکسازی با اطمینان و لذت بخش تر کردن امکان پذیر با کمک به دانش آموزان بالقوه با استفاده از قابلیت های شبیه Tinder ، روند رؤیاهای خود را پیدا کرد.

این رویکرد شخصی سازی برای استخدام دوره موفقیت موفقیت آمیز بود و بیش از ۲۵۰٪ مشارکت وب سایت را افزایش داد و پیشنهادات ارائه شده از طریق ترخیص توسط ۲۸٪ قابل توجه بود. در نتیجه پیروزی خود ، اپلیکیشن موبایل جایزه ۲۰۱۶ بهترین موبایل و برنامه را در جوایز ارتباطات دیجیتال در سراسر اروپا کسب کرد.

۵) شخصی سازی

با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل ، موسسات قادر خواهند بود در مورد دانش آموزان خود اطلاعات بیشتری کسب کنند و تجربه یادگیری را شخصی سازی کنند تا آن را بر اساس فردی جذاب تر و ارزشمندتر کنند. چگونگی دستیابی مربیان از داده های عملی در حال افزایش است ، همچنین انعطاف پذیری ابزارهایی که برای این منظور استفاده می کنند ، از جمله امثال گوگل Analytics ، Ubersuggest و Social Mention ، از جمله دیگر است.

۷۴٪ از مصرف کنندگان وقتی محتوا را دریافت می کنند که هیچ ارتباطی با علایق آنها نداشته باشد ، ناامید می شوند. برای دانش آموزانی که زندگی پر مشغله ای دارند و مدت زمان کوتاهی نیز وجود دارد ، همین اتفاق می افتد. آنچه به اطلاعات کمک می کند کمک به جلب توجه بیشتر در نحوه استفاده دانش آموزان از داده های مربوط به سفرهای یادگیری شخصی برای تعریف اهداف و جهت های مسیرهای آموزشی آنها است. هنگامی که سرعت یادگیری بر روی فرد یادگیرنده تنظیم می شود ، هر یک از زمان لازم برای نشان دادن تسلط را دارند.

تعدادی سیستم عامل برای تسهیل یادگیری شخصی در کلاس وجود دارد – و در اینجا سه ​​مورد از کاربردهای مؤثر در حال حاضر برای مربیان وجود دارد:

Seesaw: این پلتفرم به عنوان یک نمونه کار دیجیتالی محور دانشجویی کار می کند که یادگیری دانش آموزان را با مجموعه ای از ابزارهای خلاق داخلی ، مستند می کند و مخاطبی معتبر و ارزشمند را برای کارهای دانشجویی فراهم می کند.

Code.org: با توجه به این تصور که هر دانش آموز در هر موسسه باید شانس درک اصول علوم کامپیوتر را داشته باشد ، این توسعه قدرتمند دسترسی به برنامه های باز ، آموزش ها و برنامه درسی کامل برای یادگیری شخصی را فراهم می کند.

WeVideo: WeVideo ابزاری برای ویرایش آنلاین ویدئویی مبتنی بر ابر ، این امکان را برای مؤسسات آموزشی فراهم می کند که روایت های الهام بخش و روشنگری را ایجاد کرده و یک نمونه کار از محتوای بصری متناسب با نیازهای فردی دانش آموزان را با سهولت ایجاد کنند.

۶) ارزیابی آنلاین

مدل های جدید ارزیابی فن آوری محور تغییر قابل توجهی از ارزیابی جمع بندی سفت و سخت را تسهیل کرده است. امروزه ، تست های محور فناوری در قلب فرآیند یادگیری قرار دارند و به ارائه ارزیابی های سازنده مداوم و سازگارتر کمک می کنند.

راه حل های ارزیابی آنلاین انعطاف پذیر ، قابل تنظیم ، تعاملی ، ایمن و سریع برای ارائه هستند.

دنیای دیجیتالی در جریان است ، و شیوه ای که موسسات مهارت ها ، دانش و توانایی های زبان آموزان را آزمایش می کنند باید ارزشمند باشند و دوباره ارزشمند باشند.سود از آنجا که مدل های تست آنلاین با سهولت نسبی قابل تغییر ، اصلاح و بهبود هستند ، آنها بهترین فرصت برای ارائه ارزیابی های منصفانه و دقیق هستند.

برای کسانی که به دنبال افزایش پیشنهادات edtech خود از طریق ارزیابی های آنلاین شکل گیری هستند ، تعدادی ابزار و برنامه در دسترس وجود دارد که می توانید به عنوان یک مربی از آنها استفاده کنید. برخی از این موارد عبارتند از:

AnswerGarden: سکویی اختصاص داده شده به طوفان مغزی یا رای گیری آنلاین. این می تواند به عنوان ابزاری در زمان واقعی برای کمک به مربیان در بازخورد دانش آموزان در مورد سوالات استفاده شود.

ClassKick: این برنامه خاص به معلمان اجازه می دهد تا تکالیفی را برای دانش آموزان ارسال کنند ، به معلم و همسالان خود می دهد تا در مورد کار مورد نظر بازخورد ارائه دهند.

Quia: سکوی همه کاره ای که مربیان می توانند بازی های جذاب ، آزمونها ، نظرسنجی ها و موارد دیگر را ایجاد کنند و همچنین دسترسی به بانک اطلاعاتی امتحانات موجود از دیگر مربیان برای استفاده یا الهام گرفتن.

و با ظهور ابزارهای بیشتر ، ارزیابی آنلاین می تواند به یک دستگاه تست استاندارد در سراسر جهان تبدیل شود.

Edtech نه تنها در هنگام انعطاف پذیری ، ابزار و طرز فکر آنها برای موفقیت ، نه تنها قابل انعطاف ، تعامل ، مرتبط و پایدار است. این تنها راه پیش رو است

آموزش محور فناوری ، ارزش عظیمی را ارائه می دهد و محتوا و منابعی را که با هضم کننده ترین روش ممکن در ارتباط با نیازهای آنها باشد ، به فراگیران امروز تحویل می دهد.

بروشور

مشارکت کننده

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت & the GrenadinesSamoaSan MarinoSoo Tome & Princee عربستان سعودی سنگال صربستان سیسیل لئون Singapore اسلوواکی اسلوونی جزایر سولومون سومالی افریقای جنوبیجورجیا جنوبی و جزایر ساندویچ جنوبیاسپین سری لانکا سودانSurinameSolbard & Jan MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian عرب RepublicTaiwan، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، U.S.Wallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت